Πρόληψη καρκίνου: 6 χρυσά βήματα

1. Μειώστε τη πρόσληψη τροφίμων που προκαλούν φλεγμονή και ψυχολογικό στρες.

Για να έχετε ένα υγιές σώμα πρέπει να έχετε και έναν υγιή εγκέφαλο. Ο εγκέφαλός μας ευδοκιμεί σε καλής ποιότητας καύσιμα (τροφίμα) και αν δεν τρώμε καλά τότε ο εγκεφαλός μας υποφέρει. Το παράδοξο στην όλη υπόθεση είναι πως το στρες επηρεάζει τις διατροφικές επιλογές. Στα τρόφιμα που προκαλούν στρες περιλαμβάνονται: Tα trans-λιπαρά και τα επεξεργασμένα ζαχαρούχα τρόφιμα, το αλκοόλ και οι εθισμοί σε διατροφή αυξημένη σε σάκχαρα. Το χρόνιο ψυχολογικό στρες αυξάνει την πρόωρη γήρανση, διαταράσσει τις ορμόνες, αυξάνει τον κίνδυνο εμφάνισης καρκίνου και μικραίνει το τελομερές.

2. Μέρος των πρακτικών καλής διατροφής είναι η ανάπτυξη καλών συνηθειών ύπνου.

Η δημιουργία καλύτερων συνηθειών ύπνου περιλαμβάνουν: το άτομο να είναι ενεργό κατά τη διάρκεια της ημέρας και να επιδιώκει την έκθεση του στον ήλιο. Αυτό που είναι σημαντικό είναι να μειωθεί η τοξικότητα μπλέ φωτός από τους υπολογιστές,την έκθεση σε LED φως και τις τηλεοράσεις. Αυτού του είδους οι εκθέσεις μπορούν να προκαλέσουν μια σειρά διαταραχών συμπεριλαμβανομένων της αϋπνίας και της εκφύλισης της ωχράς κηλίδας. Οι ερευνητές εντόπισαν ένα διττό κίνδυνο ανάπτυξης καρκίνου του προστάτη σε άνδρες με αϋπνία. Επιπλέον, υπάρχει μια αύξηση σε σχέση με τον καρκίνο του μαστού και την αϋπνία, την υπέρταση και τις καρδιαγγειακές παθήσεις. Η βελτίωση της διατροφής ισορροπεί τις ορμόνες και τα επίπεδα σεροτονίνης επειδή περίπου το 90% της σεροτονίνης βρίσκεται στο γαστρεντερικό σωλήνα μας. Όταν προβούμε στη βελτίωση τεχνικών χαλάρωσης και σωστής επιλογής τροφίμων κάνουμε ένα ενεργό βήμα για τη μείωση της πρόωρης γήρανσης, της αϋπνίας και του καρκίνου.

3. Η άσχημη πλευρά των προϊόντων ομορφιάς.

Περιλαμβάνει: τοξικά αντηλιακά, make-up, σαμπουάν, λοσιόν για το δέρμα, βερνίκια νυχιών, αποσμητικά και άλλα προϊόντα προσωπικής φροντίδας τα οποία περιέχουν χημικά συστατικά που φέρουν ανεπαρκή μέτρα ασφάλειας για την υγεία. Για παράδειγμα, οι βαφές μαλλιών έχουν συνδεθεί με τον καρκίνου του προστάτη και την αύξηση του κινδύνου εμφάνισης καρκίνου του νεφρού. Το τριφαινυλο φωσφορικό το οποίο βρίσκεται σε βερνίκια νυχιών διαταράσσει το ενδοκρινικό σύστημα και είναι μια νευροτοξίνη η οποία είναι τοξική και για το αναπαραγωγικό σύστημα. Η φορμαλδεΰδη η οποία βρίσκεται σε βερνίκια νυχιών και άλλα προϊόντα ομορφιάς είναι μια καρκινογόνος ουσία που μπορεί να αυξήσει τον κίνδυνο εμφάνισης άσθματος. Για τη βελτίωσετε την υγεία σας μη προβαίνετε σε αγορές τοξικών προϊόντων.

4. Το δέρμα είναι ένα μωσαϊκό της μικροχλωρίδας (microbiome).

Η κακή μικροχλωρίδα επιδρά στη προώθηση της πρόωρης γήρανσης και των ασθενειών. Η διατάραξη της μικροχλωρίδας αυξάνει τον κίνδυνο εμφάνισης ακμής, καρκίνου, Αλτσχάιμερ, διαβήτη, ρυτίδων, συνδρόμου ευερέθιστου εντέρου, αφυδάτωσης, μειωμένης παραγωγής κολλαγόνου και μείωση τελομερών. Έρευνα έδειξε ότι «τα φυτοχημικά βατόμουρου αναστέλλουν την ανάπτυξη του καρκίνου που μπορεί να βλάψει το DNA και τα τελομερή.” Δεν υπάρχει καμία αμφιβολία ότι η εξάλειψη αλκοόλ, ζάχαρης και προϊόντων σιταριού/γλουτένης και η προσθήκη περισσότερων φρούτων και λαχανικών που είναι πλούσια σε φυτικές ίνες μπορούν να βελτιώσουν την υγεία και την πρόληψη του καρκίνου.

5. Η παχυσαρκία δεν είναι μονάχα επιβάρυνση για το σώμα και το μυαλό.

Θέτει και ένα κίνδυνο αύξησης εμφάνισης καρκίνου. Η αυξημένη πρόσληψη σε επεξεργασμένα κρέατα, ζάχαρη, μεταποιημένα τρόφιμα, τηγανητά τρόφιμα, επεξεργασμένα δημητριακά και προϊόντα που φέρουν παράγοντες διαταραχής του ενδοκρινικού συστήματος, όπως τοξικά αρώματα και προϊόντα καθαρισμού, συνδέονται με την παχυσαρκία και τη σμίκρυνση τελομερών. Ακριβώς όπως με τον καρκίνο, η παχυσαρκία δεν εμφανίζεται απλά μέσα σε μια ημέρα, αλλά είναι η σταδιακή κατάρρευση από τη φλεγμονή και την έκθεση σε τοξικά. Η παχυσαρκία δεν προκαλεί μόνο φλεγμονή αλλά αυξάνει το οξειδωτικό στρες (μια σημαντική αιτία της γήρανσης του πληθυσμού) αφήνοντας το σώμα επιρρεπές σε βλάβη των ελεύθερων ριζών, και σε ανισορροπία της εντερικής μικροχλωρίδας(microbiome). “Η δυσβίωση της εντερικής μικροχλωρίδας σχετίζεται με την παθογένεση εντερικών διαταραχών και της παχυσαρκίας.»

6. Μην φοβάστε την αλλαγή.

Λάβετε τα κατάλληλα μέτρα δράσης για να αλλάξετε το DNA σας. Μπορείτε να δημιουργήσετε τη ζωή που πάντα θέλατε με την αλλαγή των πεποιθήσεων και προτύπων των σκέψεων σας. Όπως ο Bruce Lipton είπε κάποτε: «Η αλλαγή του DNA μας έχει να κάνει περισσότερο με το μυαλό μας να προβαίνει σε νέα βήματα δράσης. Μπορούμε να αλλάξουμε τις σκέψεις και τις πεποιθήσεις μας και να γίνουμε πιο παθιασμένοι με το τι θέλουμε να επιτύχουμε στη ζωή μας. Ξεκινήστε τώρα αφαιρώντας οτιδήποτε σας κρατά κολλημένους σε παλιές πεποιθήσεις και κακές συνήθειες.»

Εφόσον κάνετε τη δική σας έρευνα σε θέματα πρόληψης καρκίνου, σας προτείνουμε να ρίξετε και μια ματιά στο παρακάτω

Dr. Λ. Γερακούλιας  M.D. [E.H.]

Τα κείμενα είναι καθαρά πληροφοριακά και σε καμιά περίπτωση δεν θα πρέπει να θεωρηθούν ως θεραπευτικές ιατρικές συνταγές ή ότι συνιστούν αντικατάσταση του θεράποντος γιατρού και των υποδείξεών του. Η απόφαση για τη σπουδαιότητα των συμβουλών είναι προσωπικά και απόλυτα δική σας.

 

Παρόμοια άρθρα