Ξεχάστε το Botox & Δοκιμάστε Face Yoga!!

Κανείς δεν θέλει να κοιτάει στον καθρέφτη και να αντικρίζει τις ρυτίδες. Αυτός είναι και ο λόγος για τον οποίο η βιομηχανία καλλυντικών δημιουργεί εκατοντάδες αντιγηραντικά προϊόντα ομορφιάς κάθε χρόνο, προσπαθώντας να εκπληρώσει την επιθυμία μας του να φαινόμαστε νεότεροι – κερδίζοντας έτσι δισεκατομμύρια δολάρια από ψεύτικες υποσχέσεις. Τα περισσότερα από τα προϊόντα που προσφέρονται στην αγορά δεν έχουν στην πραγματικότητα κανένα πραγματικό όφελος αντιγήρανσης για το δέρμα – και πέραν ότι θα κοστίζουν μια μικρή περιουσία μπορεί να είναι και επιβλαβή για τον οργανισμό. Η yoga γίνεται μια εξαιρετικά δημοφιλής μορφή άσκησης και παρέχει πολλά οφέλη για την υγεία και την ευημερία. Γνωρίζατε όμως ότι η yoga μπορεί επίσης να βοηθήσει στην επιβράδυνση της γήρανσης; Τα αντιγηραντικά οφέλη της yoga έχουν στη πραγματικότητα αποδειχθεί επιστημονικά.

Σύμφωνα με μια μελέτη που δημοσιεύθηκε στο περιοδικό AGE, όπως αναφέρθηκε από το GreenMedInfo, παρατηρήθηκε βελτίωση σε μια ποικιλία καρδιαγγειακών και νευρολογικών θεμάτων με μόλις τρεις μήνες γιόγκα.

Εκτός από τα οφέλη στη γενική υγεία, θεωρείται επίσης ότι η face yoga – εστιάζοντας στους μυς στο κεφάλι και στο λαιμό – μπορεί να βοηθήσει στο να διατηρήσετε τη νεανική όψη για μεγαλύτερο χρονικό διάστημα.

Λειτουργεί η face yoga;

Σύμφωνα με το Resource Center Souletics, πλαστικοί χειρουργοί συμφωνούν ότι οι ασκήσεις προσώπου μπορoύν να βελτιώσουν το μυϊκό τόνο του προσώπου και να ανακουφίσουν την ένταση των μυών που προκαλείται από το στρες. Με την πάροδο του χρόνου, αυτή η ένταση οδηγεί σε ρυτίδες, οι οποίες μπορούν να στρεβλώσουν το πρόσωπό – κάνοντας σας να φαίνεστε μεγαλύτεροι. Η face yoga έχει σχεδιαστεί στο να χαλαρώνετε τους μυς του προσώπου σας και να ενδυναμώσετε διάφορους μύες που θα ενισχύσουν στρατηγικά ορισμένα μέρη του προσώπου. Για παράδειγμα μπορεί να ενδυναμώσει τα μάγουλά, δίνοντάς σας την εμφάνιση ψηλών ζυγωματικών, ή να μειώσει τις σακούλες κάτω από τα μάτια, κάνοντάς σας να φαίνεστε λιγότερο κουρασμένοι.

Ασκήσεις face yoga

Με το να εξασκήσετε τους μύες του προσώπου σας, θα τους ενδυναμώσετε και θα τους σφίξετε – αυτή είναι η ιδέα πίσω από τη Μέθοδο Face Yoga, η οποία δημιουργήθηκε για πρώτη φορά από τη Fumiko Takatsu. Αν αφιερώνετε λίγα λεπτά κάθε μέρα για να κάνετε yoga προσώπου, θα δείτε μια βελτίωση στον τόνο και το λιφτίνγκ των μυών του προσώπου σας. Όπως και με την κανονική yoga, υπάρχουν πολλές διαφορετικές ασκήσεις που μπορείτε να κάνετε.

Εδώ είναι οι τρεις πρώτες ασκήσεις αντιγήρανσης, όπως αναφέρθηκε από το Byrdie:

Για πιο ομαλό μέτωπο

Κανείς δεν θέλει ένα ρυτιδωμένο μέτωπο – αυτή η τεχνική χαλαρώνει τους μυες και απομακρύνει την ένταση που μπορεί να οδηγήσει σε ρυτίδες.

  1. Κάντε μια γροθιά και με τα δύο χέρια σας και τοποθετήστε τις αρθρώσεις των μεσαίων δακτύλων και των δεικτών σας στο κέντρο του μετώπου σας, ασκώντας πίεση.
  2. Συνεχίστε αυτή την πίεση και σιγά-σιγά σύρετε τα χέρια σας προς τα έξω σε κάθε πλευρά.
  3. Ολοκληρώστε την άσκηση πιέζοντας τα δάκτυλα στους κροτάφους σας και επαναλάβετε τέσσερις φορές.

Αυτός είναι επίσης ένας καλός τρόπος για να ανακουφίσετε την ένταση κατά τη διάρκεια μιας ιδιαίτερα αγχωτικής μέρας στη δουλειά.

Μειώστε το διπλό πηγούνι

Το διπλό πηγούνι ή χαλαρωμένο δέρμα του λαιμού μπορεί να προκαλέσει μια πραγματική επίπτωση στην εμφάνισή. Δοκιμάστε αυτή την άσκηση για να σφίξετε το λαιμό και το σαγόνι σας.

  1. Σουφρώστε τα χείλη σας και μετακινήστε τα στα αριστερά του προσώπου σας, τεντώνοντας το μάγουλό σας.
  2. Γυρίστε το κεφάλι σας προς τα αριστερά και σηκώστε το προς τα πάνω σε μια γωνία 45 μοιρών. Θα πρέπει να αισθανθείτε το τέντωμα στο λαιμό σας.
  3. Κρατήστε το αυτό για τρία δευτερόλεπτα και επαναλάβετε ξανά , ύστερα επαναλάβετε άλλες δύο φορές προς τη δεξιά πλευρά.

Απαλλαγείτε από τις γραμμές έκφρασης

Το χαμόγελο είναι μια υπέροχη μορφή έκφρασης – ωστόσο οι γραμμές που δημιουργούνται στη συνέχεια δεν είναι και τόσο θαυμάσιες.. Δοκιμάστε αυτή τη μέθοδο για να εξομαλύνετε τις ρυτίδες και να κάνετε ένα λίφτινγκ ματιών.

  1. Τοποθετήστε τις δύο παλάμες στους κροτάφους σας.
  2. Πιέστε προς τα πάνω και πίσω με τα χέρια σας για να τραβήξετε το πρόσωπό σας.
  3. Ανοίξτε το στόμα σας και να κάνετε ένα “O” σχήμα.
  4. Ρίξτε το σαγόνι σας.
  5. Κρατήστε για πέντε δευτερόλεπτα και επαναλάβετε δύο ακόμη φορές.

Αξίζει να σημειωθεί ότι αυτές οι ασκήσεις έχουν σχεδιαστεί για να βελτιώσουν την μυϊκό τόνο του προσώπου σας, αλλά όχι να θεραπεύσουν την υγεία του δέρματός σας. Γι’αυτό, θα πρέπει να στραφείτε προς βιολογικά προϊόντα ομορφιάς για να βελτιώσετε την κατάσταση του δέρματος σας και να εξασφαλίσετε μια άψογη επιδερμίδα. Δοκιμάστε να χρησιμοποιήσετε τις κατάλληλες βιολογικές ενυδατικές κρέμες και  κρατήστε απόσταση από τα τσιγάρα για να διατηρήσετε ένα υγιές και σφριγηλό δέρμα. Η χρήση κατάλληλων προϊόντων θα αυξήσουν επίσης τα συνολικά οφέλη αντι-γήρανσης που θα βλέπετε εξαιτίας της γιόγκα προσώπου.

Εφόσον κάνετε την ερευνά σας, σας προτείνουμε να δείτε και το παρακάτω

Αδριάνα Τριανταφυλλοπούλου,
Ολιστικές Θεραπείες

Παρόμοια άρθρα